Real Estate Magazin – Magazin o svetu nekretnina

Biznis park kao prepoznatljiv simbol grada

 

Airport City Belgrade prvi je biznis park u Srbiji koji se po svom jedinstvenom konceptu „grada u gradu“ izdvojio kao najprestižniji projekat poslov­nog prostora kod nas. Po drugi put osvojio je nagradu za najbolji brend u oblasti nekretnina u Srbiji (Superbrands). Priznanje je značanije tim što se pojam brenda obično vezuje za drugačije oblasti ili za izuzetne proizvode.

Airport City predstavlja primer kako jedan građevinski kompleks svojim arhitektonskim i građevinskim rešenjima, kao i pejzažnom arhitekturom, dopunjava uslugu koju sam kompleks modernog poslovnog prostora izuzetnih performansi pruža klijentima.

Tokom 12 uspešnih godina poslovanja, Airport City je izrastao u pre­poznatljiv simbol Novog Beograda. Od samog početka i prve nagrade OECD-a koju su dobili 2006. kao najveća greenfield investicija u regio­nu, Airport City je ostao najveća realizovana investicija u oblasti nekretnina u prestonici Srbije.

„Grad u gradu“ fazno se razvija u pravcu projektovanih 200.000 m2. Uz devet zgrada i oko 120.000 m2 prostora koliko ima trenutno, u toku sledeće faze nići će nove zgrade sa do­datnih 63.000 m2 najsavremenijeg poslovnog prostora, neophodnog svakoj metropoli koja želi da se razvija i zadovolji standarde i očekivanja dolazećih investitora.

Kompleks je ostvario jedinstvenu poziciju na tržištu u oblasti nekretnina, kreirajuću prepoznatljivo i po atmosferi veoma posebno mesto u Beogradu. U svetu brojnih biznis parkova, ostati na mestu broj jedan tolike godine, izgraditi reputaciju koja je dosledna i zadržati prestižan tenant mix – izuze­tan je uspeh.

Poverenje klijenata stekli su prevas­hodno kvalitetom usluge, a to znači udobnost i prilagodljivost prostora specifičnim potrebama svakog klijenta i održavanje celokupne prateće infrastrukture, od parkinga do telekomunikacija. To je savremeni koncept biznis parka koji se besprekorno održava i poseduje sve neophodne prateće sadržaje, od prodavnica i restorana do uslužnih delatnosti i šaltera svih većih banaka.

Misija Airport City-a su dalja ulaganja kompanija, investitora pro­jekta AFI Europe i Tidhar, kako bi Airport City Belgrade zadržao vodeću poziciju u svetu poslovnog prostora u Beogradu. I još više, da nastave da razvijaju i obogaćuju brend, koji je mnogo više od najudobnijeg poslovnog kvadrata – to je „Grad u gradu“ sa veoma posebnom atmosferom koji diktira trend i standard u svojoj oblasti.

Društvena odgovornost

Airport City vremenom je postao mesto promocije dobrih ideja i humanitarnih akcija. Poslednjih godina više su okrenuti projektima koji podržavaju kulturu i edukaciju, verujući da tako mogu da pokrenu kreativnost i obogate sredinu u kojoj deluju. Poslednji veoma važan projekat je saradnja sa Fakultetom dramskih umetnosti, čijim studen­tima su otvorili vrata da steknu pravo biznis iskustvo.