Real Estate Magazin – Magazin o svetu nekretnina

Urbana džungla uklopljena u enterijer

Višestruko iskustvo, veliki entuzijazam i strast ka kreiranju enterijerskih životnih prostora, doveli su Nenada Živojinovića, arhitektu projektanta u oblasti enterijera i eksterijera, do toga da celokupno arhitektonsko iskustvo osveži artističkim pristupom u kreiranju komercijanih kataloga, odnosno kreiranju enterijerskih postavki za reklamne kampanje.

Specifičnim uklapanjima različitih stilova, ne robujući pravilima i kompromisima, Nenad kreira jedinstven stil koji nam na originalan način predstavlja nizom novih fotografija nazvanim i objedinjenim pod kampanjom URBAN JUNGLE.

Ovo novo artističko istraživanje ima za cilj da predstavi određene komade nameštaja renomiranih kuća u specifičnim ambijentalnim atmosferama. Inspiracija za ovakav pristup kreiranja enterijerskih postavki, pomalo ekscentričnih i mističnih, nalazi se u vrhunskim umetničkim izrazima čuvenog italijanskog reditelja Paola Sorentinija, koji svoje junake u briljantim filmovima „Velika lepota“ („La grande bellezza“) i „Mladost“ („Youth“) okuplja i smešta upravo u pomalo nadrealne ili nepristupačne prostore, koji na prvi pogled nisu predodređeni za život.

Svakako, ovaj projekat predstavlja inspiraciju za sve koji žele da opreme svoj dom ili neki poseban kutak. Spoj eklektičnosti i visoke mode, kao i različitih dobro ukombinovanih tekstura, može da kreira harmoničnu atmosferu ambijenta. Važno je nemati straha i poslušati svoju maštu.

Pročitajte i: Kako napraviti balans modernog u enterijeru