Real Estate Magazin – Magazin o svetu nekretnina

SPA DIZAJN: Cilj je pružiti nezaboravno iskustvo

Ključ uspeha jednog wellness centra leži u dobro osmišljenom konceptu i dizajnu, zasnovanim na jasnim ciljevima, kao i razumevanju potreba novih klijenata spa usluga, ističe Chris Anastassiou, osnivač i generalni direktor kompanije ExclusivelySpa, koja iza sebe ima 18 godina iskustva u upravljanju spa&wellness centrima.

Chris Anastassiou, osnivač i generalni direktor kompanije ExclusivelySpa

„Stremljenje ka blagostanju predstavlja stil života, stalnu potrebu, a ne samo trenutnu modu. Zbog toga hoteli i investitori u svoje planove moraju da uključe i wellness segment i da ga tretiraju kao važnu komponentu svog proizvoda.“

Iako Spa segment kreira direktne i indirektne mogućnosti za ostvarenje prihoda i profita, takođe kreira i izazove koji će, ukoliko im se ne pristupi profesionalno, stvoriti razočarane klijente, što će uticati na ukupan uspeh jednog hotela, objašnjava naš sagovornik koji iza sebe ima više od 30 godina iskustva u sektoru luksuznih hotela.

Šta jedan spa centar ističe kao destinaciju za sve zahtevnije klijente?

Novi „luksuzni klijent“ očekuje više i postao je izuzetno sofisticiran, stoga, kako bismo ispunili njegova očekivanja, spa segment mora pažljivo da kreira ponudu oko njegovih potreba i uključi širok spektar komponenti. Ovo spa dizajn čini kompleksnim procesom koji zahteva spacijalistička znanja. Pružanje nezaboravnog iskustva zasnovanog na pravom konceptu, estetici, izborima, jedinstvenosti, izvrsnosti u svim tretmanima i uslugama, kao i rafinirana isporuka te usluge, važni su faktori uspeha.

Da bi osigurao uspeh, svaki spa&wellness centar mora biti projektovan i vođen tako da ispunjava sledeće ciljeve:

  • koncept koji savršeno odgovara profilu potencijalnih klijenata;
  • optimalni kapacitet, prostor i usluge za određeni objekat;
  • nivo investiranja srazmeran kapactetima generisanja dobiti;
  • dizajn koji zadovoljava sve operativne zahteve;
  • spa koncept i usluge koje odražavaju očekivanja tržišta;
  • nezaboravno spa iskustvo izuzetnih standarda;
  • proaktivni marketing plan za osvajanje tržišta;
  • potpuno iskorišćavanje svih mogućnosti za marketing, prihod i profit.

A za ostvarenje ovih ciljeva, od suštinskog je značaja adekvatno istraživanje tržišta, kao i razumevanje samog tržišta i wellness industrije. Investitor mora imati realna očekivanja kada su u pitanju finansijske performanse spa centra, kao i da razmotri značaj wellness ponude u okviru svog celokupnog poslovanja, bez obzira da li se radi o hotelu, stambenom objektu ili trgovačkom centru.

Kako biste prevazišli očekivanja zahtevnog klijenta, neophodno je kreirati senzorsko iskustvo, izvrsnost u usluzi masaža, slobodu izbora, lako razumljivu ponudu usluga i konsultacija, i prefinjenost u svakoj interakciji. Kada je u pitanju dizajn spa centra, klijenti očekuju jedinstvene i inovativne objekte i sisteme, prostor pogodan za druženje, ali i privatnost. Prostorije za presvlačenje i opuštanje mogu imati odlučujući uticaj na zahtevnog klijenta, tako da i ove prostorije zahtevaju jednaku pažnju.


Koja filozofija stoji iza Limegrove Fitness&Spa centra Metropol hotela u Beogradu, kojim upravljate?

Naša misija je da pružimo holističko wellness iskustvo koje kombinuje fitnes i spa pod jednim krovom, kao destinaciju na kojoj možete naći sve neophodne usluge koje će vaš život učiniti boljim.

Naša vizija je da klijentima ponudimo sve što je neophodno za određeni životni stil, a koji obuhvata prednosti i koristi spa tretmana i rituala, fizičke kondicije, lepote i ishrane. „Total Lifestyle“ pristup koji negujemo, Limegrove čini:

  • životnim partnerom naših klijenata, koji im pomaže da postignu blagostanje;
  • mestom kome pripadaju, kao redovan deo života naših klijenata;
  • sveukupnim iskustvom, uvek pružajući klijentima nešto što će poneti sa sobom.

 

Posebnu pažnju poklanjate korporativnim klijentima. Koji su benefiti članstva za kompanije?

Postoji direktna veza između uspeha poslovanja i fizičkog zdravlja zaposlenih. Organizacije koje ulažu u zdravlje i dobrobit svog osoblja, ulažu u snagu i zdravlje svoje kompanije. Dokazano je da sportska aktivnost i relaksacija smanjuju broj dana koje zaposleni provode na bolovanju. Ove aktivnosti poboljšavaju produktivnost zaposlenih i kreiraju lidere koji efiksno mogu da se suprotstave svim izazovima poslovanja.

Limegrove Fitness&Spa pomaže organizacijama da svojim zaposlenima i menadžmentu pruže mogućnost da održe zdraviji način života putem pogodnosti koje pružaju korporativni paketi članstva, organizacija korporativnih događaja, nagrade za  osoblje u vidu vaučera.

Limegrove u okviru hotela Metropol osvojio je brojne prestižne nagrade, a prošle godine i titulu najboljeg luksuznog spa centra u okviru hotela u Srbiji, kao i nagradu za najbolji spa centar u regionu. Koje visoke standarde treba ispuniti za takva priznanja?

U Limegrove-u dosledno postižemo visoke standarde u svim oblastima kvaliteta usluge i brige o klijentima. Kriterijumi koji se posebno ističu su: visok stepen higijene, osoblje koje vlada uslugama koje pruža, rafiniran i proaktivan pristup u svim interakcijama sa klijentom, korišćenje luksuznih spa brendova i vrhunska oprema, ambijent u celokupnom prostoru spa centra, upravljanje bukom i pružanje nezaboravnih spa putovanja kroz estetiku, muziku, mirise i rezultate koji zadovoljavaju očekivanja klijenata.

Saznajte više o Limegrove Fitness&Spa centru: Vreme je za relaksaciju