Real Estate Magazin – Magazin o svetu nekretnina

Weekend Media Festival: Kako preživeti seks, laži i nekretnine?

Weekend Media Festival će se u svom dvanaestom izdanju od 19. do 22. septembra, osim na već poznatom mestu u staroj tvornici duhana u Rovinju, održati i u luksuznom Grand Park Hotelu Rovinj te okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitave regije. Na predavanjima, panelima i radionicama, aktueliziraće se brojne teme, od streaming servisa i uticaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švajcarske industrije satova, legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj. Biver je jedna od najuticajnijih osoba u svetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak ispričaće nam kako je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala, kako je izgledala saradnja s Cindy Crawford, Michaelom Schumacherom i Pierceom Brosnanom te zašto pobednici Formule 1 nose samo njegove satove. 

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend svake godine trudi da uvede novosti kako bi učesnicima ponudili nešto novo i neočekivano. „Ove smo godine osmislili novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova Weekend lokacija impresionirati naše posetioce, jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj. Na Weekendu ove godine obeležavamo i 50. godišnjicu čuvenog Woodstocka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primenjiva je i danas, jer u vreme rastućeg populizma svetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija“, kazao je Ricov.

Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista. „Kako preživeti seks, laži i nekretnine“ panel je koji će zasigurno podići prašinu, a baviće se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava je iseljavanje i zato će se na panelu „Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživeti njihov odlazak?“ raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i šta to znači za ukupno tržište.

Aktuelnim trendovima u medijima baviće se panel „Novinarstvo i društvene mreže“ gde će učesnici komentarisati kako se novinarstvo promenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vesti, kao i onaj  popularnog naziva „Spotlight“ na kojem će se raspravljati zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo.

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu kroz celi niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom. „Danas svedočimo sudaru Silikonske doline s državnim aparatima i realnim svetom. Regulatori raznih zemalja takmiče se ko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Ko će pobediti u globalnom ratu te kako će izgledati medijski svet nakon techlasha raspravljaće se na panelu „Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživeti globalni techlash?“, najavljuje Vrdoljak.

U sklopu panela Content is the king! Again!“ otkrit će se kakva je sadašnja situacija po pitanju televizijskog sadržaja, kakvi su trendovi globalno te kako se u tome snalaze Hrvatska i regija.

I ove je godine glavni partner Weekend Media Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend i nezamjenjiv je član festivala koji se kroz jedanaest godina pozicionirao kao jedinstveno mjesto okupljanja komunikacijskih stručnjaka i predstavnika medija.

„Weekend Media Festival stalni je pratilac Adrisovih investicionih napora u podizanju kvaliteta ponude u Rovinju. Rovinj je danas luksuzna turistička, ali i prepoznatljiva event destinacija. Tomu je uveliko doprineo upravo Weekend koji je bio među prvima, a i nadalje je, najveće i najdugovječnije događanje kojem smo ponosni domaćin i generalni pokrovitelj od prvog izdanja. Uspeh i dugovečnost Weekenda proizlazi iz njegovog pobedničkog festivalskog koncepta koji objedinjuje pomno osmišljen edukativni i zabavni program te jedinstvenu lokaciju stare tvornice koja postaje svojevrsni mali festivalski grad idealan za kreativno dokoličarenje“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Biraju se najbolji regionalni digitalni radovi u sklopu sedmog izdanja nagrade SoMo Borac te najbolji projekti osme regionalne revije BalCannes

U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove se godine održava osmi po redu BalCannes na kojem će se vrednovati najbolje agencijske projekte iz osam zemalja regije. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da deluje za boljitak struke. Najvećem lavu i dobitniku nagrade, organizatori BalCannesa, honoriraće trošak prijave jednog projekta na takmičenje Cannes Lions 2020. godine. Agencije iz cele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. septembra 2019. godine.

I najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, dodeliće se na Weekendu te tako otkriti ko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podeljene statute, 54 pobednika, 122 člana žirija i oko 2300 posetilaca dodele. Ove godine je kategorija Viralni blockbuster zamenjena kategorijom One-Hit Wonder, a u njoj se nagrađuje jedna objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i deljenja. Prijave su već otvorene i traju do 3. septembra.

Osim po konstruktivnim i provokativnim raspravama, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ovoga puta organizatori spremaju raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju.