Real Estate Magazin – Magazin o svetu nekretnina

West Properties na najvećem sajmu nekretnina u svetu

MIPIM - najveći sajam nekretnina u svetu koji okuplja gotovo 30.000 učesnika, održaće se u Kanu po 31. put od 10-13. marta 2020. godine. Među više od 3.500 izlagača po prvi put naći će se i domaća  kompanija za promet i usluge u sektoru nekretnina, West Properties.

Do sada nijedna kompanija iz Srbije koja posluje u našem segmentu industrije, a koja nema partnere na globalnom nivou, nije bila učesnik MIPIM-a. Stoga smatramo da je ovo veliki iskorak kojim jasno želimo da utvrdimo i unapredimo svoju poziciju na tržištu“, ističe Vladimir Vukićević, CEO West Properties-a.

Vladimir Vukićević (CEO) i Vladimir Popović (generalni direktor), West Properties

Jedna ovakva odluka ujedno oslikava i stanje tržišta nekretnina u našoj zemlji, posebno u Beogradu koje se nalazi u jednoj od najvećih faza razvoja.

Shodno planiranom razvoju kompanije, ovo je strateški korak ka predstavljanju aktuelnih projekata, punog potencijala West Properties-a i otvaranju ka novim tržištima. „Imajući u vidu dijapazon projekata koje zastupamo i koji su tek u pripremi, sigurni smo da možemo da zainteresujemo i inostrane kupce, a određeni projekti privukli su pažnju investitora. To dokazuju već zakazani sastanci tokom ove  manifestacije. Svakako, cilj nam je i da se posetiocima sajma Srbija predstavi kao jedan od najatraktivnijih delova Evrope u koji vredi investirati“, nadovezuje se Vladimir Popović, generalni direktor kompanije West Properties.

Treba istaći da će West Properties svojim ekskluzivnim partnerima omogućiti i posebnu promociju tokom manifestacije, kao i mogućnost da sklope nove poslovne dogovore na svetskom nivou.

Pored B2B sastanaka tokom manifestacije planiran je niz događaja na samom štandu, kojim će se širi krug posetilaca MIPIM-a upoznati sa različitim aspektima sektora nekretnina u Srbiji.

FOTO: MIPIM 2019, DESJARDINS / IMAGE&CO

Ovakav planirani nastup re?ektuje način na koji ova kompanija posluje već 18 godina, a to je pre svega cilj da uvek pruži bolje i više od standardnog i konvencionalnog načina poslovanja. Izgradili su zavidnu reputaciju zasnovanu na stručnosti, doslednosti i pouzdanosti.

Kompanija West Properties je jedina domaća kompanija koja gotovo dve decenije svojim klijentima obezbeđuje kompletnu podršku na tržištu nekretnina - od posredovanja u prodaji i izdavanju različitih tipova nekretnina, upravljanja projektima, investicionog savetovanja i konsultanskih usluga, do procena vrednosti različitih tipova nepokretnosti, facility managementa i marketinga. West Properties je jedina kompanija iz Srbije koja ove godine nastupa na ovom prestižnom sajmu i upravo zbog ove činjenice važnost da pored predstavljanja svog rada, predstavi i potencijale Srbije za investiciona ulaganja iz oblasti sektora nekretnina, je još veća.

Učešće na sajmu ovakvog tipa, doneće nam i uvid u najnovije tržišne uslove i trendove na svetskom nivou, ali i ideje kako da dodatno poboljšamo svoje poslovanje i svojim klijentima, pored već širokog spektra usluga i podrške, ponudimo nešto novo. Otvorenost u pravcu inovacija za nas nikad nije bila nepoznanica“, saglasni su direktori i vlasnici kompanije West Properties.

SPECIJALNO IZDANJE POSVEĆENO SRBIJI

Podrška u predstavljanju biće i Real Estate magazin sa posebnim izdanjem koje se kreira namenski za najveći sajam nekretnina, a koje će prezentovati kompletno tržište nekretnina, građevinarstva Srbije, kao i oblast arhitekture, uređenja i opremanja enterijera. „Serbia – Europe’s Hot Spot“ predstaviće razvoj real estate tržišta u Srbiji u poslednjih deset godina kroz stručne tekstove o svakom segmentu od rezidencijalnih, poslovnih, retail nekretnina, do logističkih objekata i hotelijerstva. Daće uvid u rad najznačajnijih građevinskih kompanija, arhitektonskih biroa i kompanija koje se bave opremanjem enterijera, sa ciljem da potencijalnim investitorima koji bi došli u Srbiju pruži sve neophodne informacije koje mogu biti značajne u realizaciji investicije. Poseban osvrt daće i najviši državni zvaničnici, inostrani investitori koji već posluju na tržištu Srbije. Podrobno će biti predstavljena i pravna regulativa kao i poslovna klima Srbije, trendovi u gradnji i inovacije, tekući trendovi fnansiranja na tržištu nekretnina.

Isto tako, redovno martovsko izdanje Real Estate magazina predstaviće našem region najnovije trendove sa svetske scene, donoseći opširan izveštaj iz Kana i ekskluzivne intervjue.

FOTO: MIPIM 2019, DESJARDINS / IMAGE&CO

MIPIM PO 31. PUT

Glavna tema ovogodišnjeg programa MIPIM-a poručuje da budućnost leži u rukama čovečanstva. Prema podacima Ujedinjenih nacija do 2050. godine svet će imati 9,7 milijardi stanovnika, od kojih će čak 70% živeti u urbanism područjima.

Gradovi su pokretači poslovnih aktivnosti, zapošljavanja, obrazovanja i inovacija. Njihova uloga je presudna u promociji održivog rasta, ekonomskog i društvenog uključivanja, kao i u prevazilaženju ekoloških i društvenih izazova. Posvećenost svih stanovnika i korisnika gradova, koja održava čitav spektar jednog društva, izuzetno je važna za izgradnju zajedničkog cilja i svrhe, a to je sprovođenje održivih ciljeva i kretanje ka inkluzivnoj budućnosti.

Lokalne vlasti, državne i regionalne vlade, kao i privatni sektor, bitne su komponente u dizajniranju naših gradova. Međutim, ljudi moraju biti u središtu svake strategije. Najvažnije je pitanje kako gradovi reaguju na pomenljive potrebe svojih građana i način na koji se ljudi odnose jedni prema drugima.

Učesnici tržišta nekretnina sve više uključuju socijalnu dimenziju u svoje projekte. Pre svega kako bi ojačali socijalnu interakciju, izgradili zajednice i osećaj pripadnosti, kao i kako bi se podržao poboljšani kvalitet života.

Kao glavnog učesnika zvaničnog programa naredne godine MIPIM je najavio suosnivača kompanije Apple, Stiva Voznijaka, koji je uspeo da pokaže kako posao može uspešno da se transformiše i ostvari uspeh zahvaljujući inovacijama. Voznijak je odabran imajući u vidu da upravo lideri u svetu nekretnina moraju da predvide zahteve korisnika koji se brzo menjaju i da usvoje nove ideje, ukoliko žele da grade svoju budućnost. Ovakvi izazovi otvaraju dosta širok prostor za razvoj kreativnosti, podstiču inovacije i razmišljanje „van kutije“, gde tehnologija više nije opcija, već integrator celokupnog lanca vrednosti ekosistema nekretnina.

Tekst: Radmila Petković
REAL ESTATE magazin